Avine Fokkens FmWa8NBXEAE9vg-

Avine Fokkens genomineerd voor Beste Bestuurder 2022

Avine Fokkens FmWa8NBXEAE9vg-

Onze gedeputeerde en lijsttrekker Avine Fokkens-Kelder is genomineerd voor de titel Beste Bestuurder 2022.

Stem op Avine

Door Friese bestuurders en politici werd Avine Fokkens gekozen als Friese genomineerde voor de landelijke prijs. In de eerste ronde konden lokale en regionale politici en bestuurders een persoon voordragen. En ook Friese griffiers en secretarissen droegen bij in deze nominatie. Gezamenlijk vonden zij dat in 2022 Avine Fokkens de beste bestuurder was.

Op de website bestebestuurders.nl motiveren stemmers hun keuze: Ze "roemen gedeputeerde Fokkens-Kelder om haar betrokkenheid, toegankelijkheid en vermogen een discussie terug te brengen tot de essentie. ‘Een bestuurder die met hart voor de provincie opkomt voor haar belangen’, zo omschrijft een stemmer haar. De gedeputeerde wordt zeer gewaardeerd omdat zij erg deskundig is op haar portefeuilles, open staat voor suggesties, en een eerlijk verhaal vertelt."

De winnaar wordt 1 februari bekend. Stemmen kan tot 29 januari.

Stemmen kan hier: De website van Beste bestuurders

Publicatiedatum: 13 januari 2023